MEDIA

Cultural şi sponsorizări

25–30 Martie, Bucureşti


Deoarece sustinem initiativa si educatia.

În acest caz prin dezbateri în cadrul unei simulări academice organizată de Asociaţia Tineretul ONU România.

Oscar a susţinut organizarea celei de-a 7-a ediții a conferintei BISMUN ce a reunit  200 de participanți din 15 state ale lumii (SUA, Olanda, Italia, Grecia, Germania, Ghana, Georgia, România, Bulgaria etc).

Participanţii au avut rolul unor delegaţi, reprezentând politicile, interesele şi obiectivele statului pe care îl reprezintă în unul dintre cele șapte organisme simulate. Aceştia au reprezentat juridic şi politic interesele statului ales, angrenandu-se în negocieri cu ceilalţi delegaţi, propunând moţiuni, votând amendamente şi o rezoluţie finală care simbolizează succesul activităţii întregului comitet.

Fenomenul "Model United Nations" este relativ nou pentru România, dar este recunoscut în plan internaţional ca fiind unul dintre cele mai complexe tipuri de simulări academice. Scopul acestora este de a-i determina pe tineri să conştientizeze problemele existente la nivel mondial.

21–22 februarie 2015


Susţinerea valorilor româneşti şi implicarea în viaţa comunităţii sunt deja o tradiţie pentru Oscar, menţinută şi dezvoltată de-a lungul timpului.

Ca în fiecare an, 2015 a început cu Balul Operei din Cluj, ce s-a desfăşurat în weekendul 21-22 februarie. O amplă manifestare cultural-artistică dedicată valorilor romaneşti, Balul Operei a devenit o tradiţie clujeană încă din 1992.

Evenimentul reuneşte în fiecare an, personalităţi marcante ale vieţii economice, culturale şi politice, ale căror efort conjugat să ducă la dezvoltarea, bunăstarea şi excelenţa în educaţie, cultură, artă şi civilizaţie a întregii comunităţi.

Prima seară a început cu un „best of” al celor mai cunoscute piese internaţionale de operă, continuând cu un moment special dedicat artei costumului şi decernarea premiilor specifice evenimentului.

Pentru această editie aniversară s-au afisat pe fundal decoruri celebre create de-a lungul timpului de artiştii români şi păstrate în arhivele Operei Naţionale.

Cea de-a doua seară, Gala Laureaţilor, a fost dedicată personalităților premiate în cadrul edițiilor anterioare cu Trofeul Lya Hubic, Premiul Mecena, Moda cum Laude, Seniorii Cetății și Emblemă de Cluj.

Balul Operei 20, aduce astfel sub un nume simplu, un eveniment unic, de importanţă naţională, ajuns la ediţia a-20-a.

Decembrie 2014


Participarea la concertul de Craciun organizat de Lanto Communication, este pentru Oscar o tradiţie începută acum 7 ani.

Orchestra Română de Tineret condusă de Cristian Mandeal ne încântă în fiecare an cu noi momente a căror interpretare a ajuns acum la un nivel demn de competiţiile internaţionale.

Anul acesta gala a fost prezentată de Iuliana Marciuc şi a avut ca temă „Capodopere ale muzicii clasice europene”. Publicul a fost delectat cu pagini celebre ale creaţiei muzicale universale, „Dansurile polovţiene” de Aleksandr Borodin, poemul simfonic „Vltava” de Bedrich Smetana, “Uvertura festivă” de Dmitri Şostakovici, “Dansurile ungare” nr. 3 şi 5 de Johannes Brahms şi multe altele într-o interpretare plină de pasiune.

Ne implicăm astfel în viaţa comunităţii în mijlocul căreia ne desfăşurăm activitatea prin susţinerea tinerelor talente şi a evenimentelor culturale deosebite.


Decembrie 2014


Oscar Downstream susţine acţiunile desfăşurate de Asociaţia Salvaţi Copii, participând în fiecare an ca sponsor al Festivalului Brazilor de Crăciun.

Salvaţi Copiii România a organizat, pentru al paisprezecelea an consecutiv, Festivalul Brazilor de Crăciun, eveniment de strângere de fonduri în vederea facilitării accesului la educaţie al copiilor din mediile sociale vulnerabile. Gala prezentată de Andi Moisescu și Andreea Raicu a ajutat la strângerea sumei de 280.000 de euro din biletele de tombolă, sponsorizări şi licitaţia celor 24 de brazi creaţi special pentru acest eveniment de designeri români.

Beneficiarii fondurilor colectate la ediţia 2014 a Festivalului Brazilor de Crăciun sunt 2.000 de copii din comunități defavorizate, cuprinşi în programele de Educaţie Preşcolară, Şcoală după Şcoală şi A Doua Şansă.

Până acum, grație Festivalului Brazilor de Crăciun, organizația Salvați Copiii a reuşit strângerea a circa 3 milioane de euro, utilizați pentru asistarea a aproape 20.700 de beneficiari, prin (re)integrarea școlară a copiilor nevoiți să muncească și facilitarea accesului la educație și prevenirea abandonului școlar în rândul celor din comunitățile defavorizate.

Organizator: Lanto Communication

Data: 15 Dec. 2012, București

Organizator: Lanto Media

Data : 17 Dec. 2011

Organizator: Organizatia Salvati Copiii

Data: 7 Dec. 2012, București

Ediţia a XII-a a Festivalul Brazilor de Crăciun
va oferi miilor de copii din medii defavorizate darul de a scrie şi a citi


Bucureşti, 7 decembrie 2012. Din licitaţia celor 26 de brăduţi creaţi special pentru Festivalul Brazilor de Crăciun de designeri, instituţii şi de copiii de la Salvaţi Copiii, bilete de tombolă şi sponsorizări s-au strâns 185.000 de euro. Suma astfel colectată va fi utilizată de Organizaţia Salvaţi Copiii pentru 2.500 de copii şi familiile lor deja cuprinşi în programele de Educaţie Preşcolară, Şcoală după Şcoală şi A Doua Şansă.

A XII-a ediţie a Festivalului Brazilor de Crăciun a fost prezentată de Andreea Raicu şi Andi Moisescu, întreaga atmosferă din seara de 6 decembrie, seara magică a lui Moş Nicolae, fiind sub semnul dărniciei şi al binelui. Gala Festivalului avut loc la Hotel Radisson Blu.

De 12 ani, Salvaţi Copiii organizează Festivalul Brazilor de Crăciun cu scopul de a strânge fondurile necesare continuării programelor sociale realizate pentru sprijinirea copiilor proveniţi din medii sociale defavorizate. 10% dintre copiii între 0 şi 17 ani din România trăiesc în gospodării fără nicio persoană care să aibă un loc de muncă. De asemenea, 362.062 copii între 3 şi 17 ani nu sunt integraţi în sistemul de învăţământ (preşcolar, general, liceal sau şcoală profesională)[i].

„Ediţia aceasta a oferit cea mai bogată galerie de brazi şi o impresionantă implicare din partea partenerilor noştri, cărora le suntem extrem de recunoscători. Mulţumim tuturor pentru suport şi ne bucurăm că putem sprijini în continuare sistemul educaţional din România”, a declarat Gabriela Alexandrescu, Preşedinte Executiv Salvaţi Copiii România.

În cele 12 ediţii de până acum, Festivalul Brazilor de Crăciun a reuşit strângerea sumei de 2.669.100 euro, utilizată pentru reintegrarea şcolară a copiilor care muncesc, facilitarea accesului la educaţie şi prevenirea abandonului şcolar pentru copiii din comunităţile sărace. De asemenea, familiile lor au primit ajutor financiar şi consiliere în centrele educaţionale Salvaţi Copiii România.

La această ediţie, brazi originali şi spectaculoşi, realizaţi din cele mai diverse materiale, au fost creaţi de următorii designeri români: Doina Levintza, Wilhelmina Arz, Lena Criveanu & Mihaela Glăvan, Rita Mureşan, Stephan Pelger, Alexandru & Mihnea Ghilduş, Ana Wagner & A. David Gallery, Kristina Dragomir & Europa FM, Cristian Samfira, Carmen Ormenişan, Iris Şerban, Claudia Castrase & artistul vizual Bodo, Irina Solomon & Azay, Veronica Zaharia & The One, Mădălina Dorobanţu, Maria Marinescu, Mirela Diaconu, Hamid Nicola Katrib & United Media, Rhea Costa şi Malvina Cervenschi. La aceştia se adaugă: Oxette, Anca Rusu, pictorul Bogdan Mihai Radu, Mark Twain International School, bradul presei, precum şi bradul creat de copiii din centrele educaţionale Salvaţi Copiii.

Brazii vedetă ai serii au fost creaţi de Alexandru şi Mihnea Ghilduş – Cortina cu Surprize (adjudecat de BCR, cu 10.000 euro), Anca Rusu – prinţesa Polonic (achiziţionat de Renovatio, pentru 10.000 euro), iar Carrefour România a achiziţionat bradul The One cu 7.000 de euro. Bradul Organizaţiei Salvaţi Copiii a primit donaţii în valoare de 8.800 de euro.

Această Gală a avut ca parteneri: BCR (Sponsor Diamond), Renovatio Solar, Five’s, EDP Renewables, Henkel, Luxoft (Sponsori Platinium), Banca Românească, Petrom, Porsche România, Romanian Business Consult, Anchor Group (Sponsori Gold), Apa Nova Bucureşti, Carrefour, Catena, Kaufland Romania, Lemet, Oscar Downstream, PayPoint, UPC, Teraplast Grup, Class Living, Radisson Blu Hotel, TTS Group (Sponsori Silver).

Cumpărătorii brazilor au fost: Anca Vlad, Radu George şi Ruxandra Andronache (Catena), Marius Ivan, Cristina Zegheru (Europa FM), Andrei Dumitrescu (Henkel România), Andreea Mihai (Carrefour), Irina Florea (Sorla M&D), Georgiana Radu (Lidl România), Dana Bulat (United Media), Alina Iaciu, Corneliu Cojocaru (BCR), Frank Colin, Ovidiu Buta şi EDPR.

Evenimentul a fost organizat cu suportul pro-bono al agenţiilor Wunderman, Eventures şi 2activepr, precum şi al Pernod Ricard, Purple Flowers & Events. De asemenea, artistii care au oferit invitaţilor spectacole pro-bono au fost Trio Zamfirescu, Cobzality, Cristian Gog, Silviu Pasca & friends.


***

[i] Sursa: Eurostat – Population and Social Conditions, 2011

Organizator: Federația Română de Automobilism Sportiv

Data: 1-2 Oct. 2011, Brașov

Organizator: Federația Română de Automobilism Sportiv

Data: 9-11 Sep. 2011, Târgu Jiu

Organizator: Federația Română de Automobilism Sportiv

Data: 20 – 21 Aug. 2011, Baia Mare

Organizator: Federația Română de Automobilism Sportiv

Data: 22 – 24 Iul. 2011, Sinaia

Organizator: Clubul Central de Șah/ Ministerul Educației, Cercetării, Tineretului și Sportului

Data: 25 Iun. – 3 Iul. 2011,Cap Aurora

Organizator: Federația Română de Fotbal

Data: 2010 – 2011, Cluj-Napoca

Organizator: Tir Magazin

Data : 7 Dec. 2010

Organizator: Lanto Media

Data :4 Dec. 2010

Organizator: Organizația Salvati Copiii

Data: 12 Sep. 2010, București

Organizator: Lanto Media

Data :29 Mai 2010

Organizator: Lanto Media

Data : 14 Mar. 2010


Organizator: Lanto Media

Data: 12 Dec. 2009

Organizator: Organizația Salvati Copiii

Data: 12 Oct. 2009, București

Stacks Image 9419