Cariera


O cariera de succes la Oscar Downstream

În compania noastra oamenii sunt foarte importanti. Suntem bucurosi cand ni se alatura persoane dinamice si dornice de dezvoltare într-un mediu profesional.

Posturi disponibile

Tehnician Mecanic

Locatie: Bacau, Iasi, Vaslui, Ramnicu-Valcea, Pitesti

Candidatul ideal

  • Absolvent de studii tehnice de specialitate (mecanica, electomecanica, automatizari, masini-unelte etc);
  • Cunostinte minime de electronica;
  • Atestat de electrician (optional);
  • Disponibilitate pentru deplasari in tara si program prelungit;
  • Cunostinte minime IT (Microsoft Office: Excel, Word, Outlook);
  • Permis categ. B si disponibilitate pentru deplasari/interventii pe teren;
  • Experinta relevanta in domeniu.

Descrierea postului.

  • Interventie inlocuire piese pompe de distributie carburant (placi elecronice, filtre, consumabile);
  • Configurare soft pompa distributie;
  • Configurare-intretinere aplicatie de gestiune a alimentarilor;
  • Verificari preventive de buna functionalitate.

Cum aplicati? Prin email la hr@oscars.ro sau direct pe eJobs

Coordonator in departamentul Mentenata/Service statii de incinta

Locatie: Magurele, Ilfov

Candidatul ideal

  • Studii superioare tehnice (de preferat inginerie electromecanica);
  • Experienta relevanta in domeniul tehnic de minim 3 ani;
  • Cunostinte operare Microsoft Office;
  • Cunostinte operare sistem de tip ERP;
  • Permis conducere categoria B;
  • Experienta in coordonarea unei echipe constituie avantaj.

Descrierea postului.

  • Organizeaza rutele de transport pentru statiile de incinta;
  • Stabileste si urmareste programul de interventii zilnic si periodic al tehnicienilor din subordine;
  • Stabileste si organizeaza programul privind punerea in functiune a statiilor de incinta precum si conectarile electrice ale acestora;
  • Urmareste stocul de piese de schimb si stabileste nivelul comenzilor de piese;
  • Organizeaza si controleaza activitatea personalului din cadrul departamentului;
  • Efectueaza raportari lunare si periodice cu privire la activitatea personalului din departament;
  • Coordoneaza activitatea de reconditionare a statiilor de incinta;
  • Intocmeste pontajul pesonalului din departament;
  • Centralizeaza foile de parcurs ale autovehiculelor din cadrul departamentului;
  • Tine evidenta stocului de statii de incinta.

Cum aplicati? Prin email la hr@oscars.ro sau direct pe eJobs

Analist Relatii Clienti

Locatie: Bucuresti

Program de lucru: L-V, 9:00-17:30

Candidatul ideal

  • Studii superioare;
  • Experienta anterioara este un plus;
  • Foarte bune abilitati de comunicare;
  • Cunostinte foarte bune operare PC, Microsoft Office( Excel, PowerPoint, Word);
  • Cunostinte lucru in soft de tip ERP.

Descrierea postului.

  • Intelege nevoile clientilor si ofera informatii corecte legate de produsele si serviciile companiei;
  • Preia si gestioneaza solicitarile (telefonice sau email) venite din partea clientilor, agentilor de vanzari precum si din cadrul altor departamente din cadrul companiei;
  • Ofera asistenta si suport operational pentru toate diviziile de vanzari;
  • Transmite adrese/notificari catre clienti;
  • Participa la proiectele legate de dezvoltarea serviciului “Relatii cu Clientii”.

Cum aplicati? Prin email la hr@oscars.ro sau direct pe eJobs

Area Sales Manager

Locatie: Bucuresti, Arad

Candidatul ideal

  • Abilitati excelelente de comunicare;
  • Atitudine orientata catre client si nevoile acestuia;
  • Cunostinte de marketing;
  • Experienta in relationarea cu diferite categorii de oameni;
  • Abilitati excelente de vanzare si negociere;
  • Permis de conducere categoria B.

Descrierea postului.

  • Promovarea si vanzarea produselor in mod direct;
  • Definirea, dezvoltarea si implementarea programelor de vanzari;
  • Colectarea informatiilor din piata si propunerea diverselor strategii de marketing si de vanzari;
  • Promovarea produselor companiei, identificarea potentialilor clienti si fidelizarea celor existenti;
  • Respectarea politicii interne a companiei;
  • Colaborare directa cu departamentul de Risk Management pentru a se asigura ca nu exista riscuri pentru companie;
  • Colaborare cu celelalte departamente pentru a se asigura ca sunt oferite servicii de calitate clientilor;
  • Atingerea obiectivelor de vanzari ale companiei, initierea de actiuni corective, analizarea variantelor si programarea cheltuielilor;
  • Executarea intregului proces de vanzare: negocierea termenilor comerciali, semnarea contractelor si asigurarea serviciilor post-vanzare;
  • Dezvoltarea portofoliului de clienti, indeplinirea cerintelor operationale, programarea fiecarei sarcini astfel incat sa fie orientate spre rezultate;
  • Controlarea termenelor de plata si scadentele facturilor;
  • Asigurarea de suport operational clientilor si prezentarea periodica a rapoartelor de vanzari si analizelor de piata.

Cum aplicati? Prin email la hr@oscars.ro sau direct pe eJobs

Image

Please publish modules in offcanvas position.