Cariera


O cariera de succes la Oscar Downstream

În compania noastra oamenii sunt foarte importanti. Suntem bucurosi cand ni se alatura persoane dinamice si dornice de dezvoltare într-un mediu profesional.

Posturi disponibile

Asistent marketing

Locatie: Bucuresti



Candidatul ideal

Cerinte obligatorii – educatie si experienta:

  • Studii superioare (de preferinta marketing/economic/comunicare sau Relatii Publice);
  • Experienta practica de maxim 3 ani in marketing sau activitati asimilabile marketingului;
  • Experienta in folosirea pachetului MS Office (Word, Xls, Powerpoint) cu extensie spre cunostinte de grafica si DTP (constituie un plus; ex: MS Publisher);
  • Cunostinte in folosirea solutiilor ERP, CRM;
  • Capacitate de intelegere a produselor tehnice si fluxurilor industriale;
  • Cunostinte privind mediile si canalele de promovare pentru B2B si B2C;
  • Cunostinte de limba engleza, minim nivel mediu (cunoasterea altor limbi straine constituie un plus);
  • Carnet de conducere cat. B si experienta

Candidatul ideal – abilitati:

  • Atentie la detalii, capacitate foarte buna de organizare, planificare si prioritizare a sarcinilor cu respectarea termenelor limita si adaptabilitate rapida la situatii noi;
  • Capacitate de analiza, sinteza si interpretare;
  • Persoana cu initiativa, un stil de lucru ordonat, proactiv, responsabil, entuziast, flexibil;
  • Persoana amabila, placuta, comunicativa, sociabila, creativa;
  • Abilitatea de a lucra efectiv cu oamenii, de a se adapta diferitelor tipuri de persoane si medii de business.

Descrierea postului.

  • Suport pentru implementarea planului de marketing la nivel national pentru brandurile si categoriile de servicii si produse din portofoliul Oscar Downstream;
  • Urmarirea evenimentelor din piata relevante pentru vanzari, marketing si business;
  • Suport pentru actiunile de marketing generale pe zona B2B cat si B2C;
  • Suport pentru promovarea imaginii firmei prin actiuni specifice: campanii, targuri, expozitii, conferinte;
  • Suport pentru actualizarea materialelor de prezentare pentru toate marcile si produsele din portofoliu, pe toate tipurile de prezentari si platforme de prezentare;
  • Mentine contactul cu clienti, parteneri prin furnizarea materialelor promotionale sau a altor documente specifice; sau furnizori pentru oferte de achizitii, comenzi, asigurarea stocului minim de materiale de promovare, promotionale etc;
  • Suport pentru organizarea de evenimente interne si externe;
  • Suport pentru realizarea newsletter-ului intern;
  • Suport pentru campanii de marketing si lead generation;
  • Documentatii, referate, administrative;
  • Raportare;
  • Alte sarcini interne.

Cum aplicati? Prin email la hr@oscars.ro sau direct pe eJobs

Manipulant produse petroliere

Locatie: depozit Roman



Candidatul ideal

Cerinte obligatorii – educatie si experienta:

  • Persoana dimamica, capabila sa lucreze in ture;
  • Minim 10 clase;

Descrierea postului.

  • Efectueaza zilnic masuratorile rezervoarelor in care sunt depozitate produse petroliere, la inceput si la final de zi sau ori de cate ori situatia o impune;
  • Verifica in rampa auto, incarcarea fiecarui compartiment al autocisternelor, astfel incat lichidul sa fie la semnele stabilite prin documentul de calibrare;
  • Mentine sub observatie operatiunile de descarcare cazane CF, incarcare autocisterne;
  • Preleveaza probe de produs din rezervoare;
  • Verifica daca sunt realizate corect traseele de conducte pentru realizarea fiecarui tip de operatie indicat de catre gestionar;
  • Preleveaza probe de produs din rezervoare;
  • Preleveaza probe din autocisterne in vederea stabilirii densitatii si temperaturii produsului, date necesare intocmirii documentelor de livrare.

Beneficii.

  • Salariu motivant;
  • Tichete de masa;
  • Asigurare transport la locul de munca.

Cum aplicati? Prin email la hr@oscars.ro sau direct pe eJobs

Trezorier/Business Controler

Locatie: Bucuresti

Candidatul ideal

  • Studii superioare economice;
  • Experienta relevanta pe un post similar;
  • Limba engleza nivel avansat;
  • Cunoasterea mediului macroeconomic;
  • Experienta in departamentul financiar;
  • Experienta in analiza financiara reprezinta avantaj.

Descrierea postului.

  • Efectueaza tranzactii de hedging pe cursul de schimb si rata dobanzii prin aplicarea instrumentelor financiare derivate si structurate;
  • Elaboreaza analize (previziuni financiare), piata valutara;
  • Face analiza tehnica pe cursul de schimb cu ajutorul platformei Reuters;
  • Realizeaza evaluarea impactului datelor la nivel macroeconomic asupra pietei valutare si de marfuri, utilizand platforma Reuters, precum si alte canale oficiale de stiri economice;
  • Efectueaza raportari, analize si buletine informative privind activitatea pietei interbancare;
  • Intocmeste fisierele cu situatia zilnica a schimburilor valutare, intervalele de formare a pretului pe loturile de marfa;
  • Analizeaza dinamica pietei valutare si de marfuri fata de situatia stocurilor, cursul de hedge, cursul de vama;
  • Realizeaza schimburi valutare curente , tranzactii forward;
  • Face analiza pietei, analiza implicatilor si corelatilor pe plan local si global: piata valutara, piata ratelor de dobanda, piata energiei;
  • Cunoasterea produsului IRS si aplicabilitatea lui la nivelul companiilor pentru acoperirea riscului de dobanda asupra creditelor si a leasingului;
  • Realizare de rapoarte si situatii cu privire la pozitia valutara a companiei;
  • Intitiere si negociere contracte de leasing financiar si operational, urmarirea semnarii si a derularii acestora;
  • Emitere acreditive documentare (LC-uri). Urmarire emitere si debursarea acestora;
  • Emitere si urmarire scrisori de garantie bancara;
  • Intocmire cereri de finantare credite si corelarea acestora cu disponibilitatile din credite;
  • Evidenta utilizarilor din plafoanele de creditare;
  • Urmarire polite de asigurari.

Cum aplicati? Prin email la hr@oscars.ro sau direct pe eJobs

Analist relatii clienti

Locatie: Bucuresti
Program: in ture de zi si de noapte (12 / 24 / 48 - inegal)

Candidatul ideal

  • Studii superioare;
  • Experienta anterioara pe o pozitie similara, este un plus;
  • Foarte bune abilitati de comunicare;
  • Cunostinte foarte bune operare PC, Microsoft Office (Excel, PowerPoint, Word);
  • Cunostinte de lucru cu solutii ERP.

Descrierea postului.

  • Intelege nevoile clientilor si ofera informatii corecte legate de produsele si serviciile companiei;
  • Preia si gestioneaza solicitarile (telefonice sau email) venite din partea clientilor, agentilor de vanzari precum si din cadrul altor departamente din cadrul companiei;
  • Ofera asistenta si suport operational pentru toate diviziile de vanzari;
  • Transmite adrese/notificari catre clienti;
  • Participa la proiectele legate de dezvoltarea Serviciului Relatii cu Clientii

Cum aplicati? Prin email la hr@oscars.ro sau direct pe eJobs

Referent Operational

Locatie: Bucuresti

Candidatul ideal

  • Cunostinte avansate de Excel si Word;
  • Atentie distributive;
  • Atentie la detalii;
  • Persoana organizata si responsabila;
  • Bune abilitati de comunicare.

Descrierea postului.

  • Operare intrare marfa/ iesiri marfa;
  • Sticuri zilnice / lunare / trimestriale;
  • Verificare operare in gestiunile din teritoriu;
  • Verificarea corectitudinii operatiunilor realizate in gestiuni;
  • Punctaje permanente cu aplicatia centralizata, departamentul contabil si gestiunile depozitelor din teritoriu;
  • Cunostinte de operare in evidenta, pe calculator;
  • Transfer marfa intre gestiuni;
  • Productie marfa in gestiuni cu operare in sistem centralizat;
  • Amestec de produse in proportiile prestabilite si urmarirea operarii corecte in gestiune a fiecarui produs care “participa” in amestec.

Cum aplicati? Prin email la hr@oscars.ro sau direct pe eJobs

Agent vanzari, divizia de statii de carburant in franciza, RO concept OSCAR

Locatie: zona de Vest a Romaniei (Arad, Timisoara, Caransebes, Deva, Drobeta-Turnu-Severin)

Candidatul ideal

  • Capacitate de organizare;
  • Abilitati de comunicare, negociere si lucru cu oamenii;
  • Atitudine orientata spre client si nevoile acestuia;
  • Capacitate buna de relationare cu oameni cu niveluri diferite de educatie si socio-culturale;
  • Capacitate de rezolvare a problemelor;
  • Capacitate de analiza si lucru cu cifrele;
  • Abilitati de redactare corespondenta comerciala si rapoarte de activitate;
  • Disponibilitate pentru deplasari frecvente in zona alocata;
  • Experienţa în domeniul vanzarilor produselor petroliere constituie un avantaj;
  • Experienta relevanta in vanzari B2B (minim 2 ani) sau vanzari echipamente tehnice (echipamente pentru benzinării);
  • Permis de conducere categoria B, experienta minim 2 ani;
  • Absolvent cursuri universitare, cursuri de vanzari, negociere, comunicare.

Descrierea postului

  • Promoveaza si vinde produsele in mod direct; defineste, dezvolta si implementeaza programe de vanzari;
  • Evalueaza corect oportunitatile de afaceri din zona desemnata;
  • Promoveaza produsele companiei, identifica potentiali clienti si ii fidelizeaza pe cei existenti;
  • Atinge obiectivele de vanzari ale companiei, initiaza actiuni corective, analizeaza variantele si programeaza cheltuielile;
  • Executa intregul proces de vanzare: negociaza termenii comerciali, semneaza contracte si asigura servicii post-vanzare;
  • Dezvolta portofoliul de clienti, indeplineste cerintele operationale, isi programeaza fiecare sarcina si este orientat spre rezultate;
  • Controleaza termenele de plata si scadentele facturilor;
  • Asigura suport operational clientilor si tine inregistrari corecte, prezentand periodic rapoarte de vanzari si analize de piata.

Oferta (bonusuri, beneficii)

  • Salariu motivant plus tichete de masa;
  • Masina de serviciu;
  • Laptop, telefon mobil.

Cum aplicati? Prin email la hr@oscars.ro sau direct pe eJobs

Tehnician Mecanic

Locatie: Bacau, Iasi, Vaslui, Ramnicu-Valcea, Pitesti

Candidatul ideal

  • Absolvent de studii tehnice de specialitate (mecanica, electomecanica, automatizari, masini-unelte etc);
  • Cunostinte minime de electronica;
  • Atestat de electrician (optional);
  • Disponibilitate pentru deplasari in tara si program prelungit;
  • Cunostinte minime IT (Microsoft Office: Excel, Word, Outlook);
  • Permis categ. B si disponibilitate pentru deplasari/interventii pe teren;
  • Experinta relevanta in domeniu.

Descrierea postului.

  • Interventie inlocuire piese pompe de distributie carburant (placi elecronice, filtre, consumabile);
  • Configurare soft pompa distributie;
  • Configurare-intretinere aplicatie de gestiune a alimentarilor;
  • Verificari preventive de buna functionalitate.

Cum aplicati? Prin email la hr@oscars.ro sau direct pe eJobs

Area Sales Manager

Locatie: Suceava, Arad

Candidatul ideal

  • Abilitati excelelente de comunicare;
  • Atitudine orientata catre client si nevoile acestuia;
  • Cunostinte de marketing;
  • Experienta in relationarea cu diferite categorii de oameni;
  • Abilitati excelente de vanzare si negociere;
  • Permis de conducere categoria B.

Descrierea postului.

  • Promovarea si vanzarea produselor in mod direct;
  • Definirea, dezvoltarea si implementarea programelor de vanzari;
  • Evaluarea corecta a oportunitatilor de afaceri din zona desemnata;
  • Colectarea informatiilor din piata si propunerea diverselor strategii de marketing si de vanzari;
  • Promovarea produselor companiei, identificarea potentialilor clienti si fidelizarea celor existenti;
  • Respectarea politicii interne a companiei;
  • Colaborare directa cu departamentul de Risk Management pentru a se asigura ca nu exista riscuri pentru companie;
  • Colaborare cu celelalte departamente pentru a se asigura ca sunt oferite servicii de calitate clientilor;
  • Atingerea obiectivelor de vanzari ale companiei, initierea de actiuni corective, analizarea variantelor si programarea cheltuielilor;
  • Executarea intregului proces de vanzare: negocierea termenilor comerciali, semnarea contractelor si asigurarea serviciilor post-vanzare;
  • Dezvoltarea portofoliului de clienti, indeplinirea cerintelor operationale, programarea fiecarei sarcini astfel incat sa fie orientate spre rezultate;
  • Controlarea termenelor de plata si scadentele facturilor;
  • Asigurarea de suport operational clientilor si prezentarea periodica a rapoartelor de vanzari si analizelor de piata.

Cum aplicati? Prin email la hr@oscars.ro sau direct pe eJobs

Sofer Cisterna, cu certificat ADR

Locatie: depozitele Fundulea (Jud. Calarasi) si Zadareni (Jud. Arad), Craiova (Jud. Dolj), Ocna Mures (Jud. Alba), Roman (Jud. Neamt), Sercaia (Jud. Brasov)

Descrierea postului.

  • Persoana responsabila cu experienta de minim 5 ani demonstrabila pe vehicule de 40 tone (autotractor+semiremorca cisterna, autocisterna+remorca);
  • Cunostiinte solide de legislatie rutiera, ADR;
  • Obligatoriu carnet conducere C+E, atestat profesional, card tahograf, atestat ADR colete si cisterne, analize medicale si psihologice emise de firme agreate ARR, cazier judiciar, recomandari de la ultimul loc de munca;

Cum aplicati? Prin email la hr@oscars.ro sau direct pe eJobs

Gestionar statie de carburant

Locatie: Afumati, Jud.Ilfov; Mogosoaia, Jud. Ilfov; Agigea, Jud. Constanta; Ghiroda, Jud.Timisoara, A1 – Km23 (Kassianos), Jud. Giurgiu



Candidatul ideal

  • Studii medii, minim liceu sau scoala profesionala;
  • Cunostinte operare PC (pachetul Office: Excel, Word);
  • Experienta in domeniu constituie avantaj;
  • Abilitati bune de comunicare.

Descrierea postului.

  • Persoana selectata va lucra in ture de zi si de noapte (12/24 si 12/48);
  • Va asigura o buna desfasurare a activitatii statiei de carburant;
  • Gestionarea carburantului, a bunurilor si a echipamentelor din statie;
  • Deservirea clientilor la pompa;
  • Raportarea situatiilor solicitate de departamentul Exploatare precum si de alte departamente.

Cum aplicati? Prin email la hr@oscars.ro sau direct pe eJobs

Image

Please publish modules in offcanvas position.